preskoči na sadržaj
Vijesti

Aktivnost učenja, poučavanja i osposobljavanja u sklopu Erasmus+ projekta "European Patterns: Migration of Birds and People" u Rumunjskoj

Učenici i nastavnici Srednje škole Metković sudjelovali su na drugom susretu projektnih partnera u sklopu Erasmus+ projekta “European Patterns: Migration of Birds and People“ u rumunjskom Bacau. Ovo je projekt koji zajednički razvijaju učenici iz Njemačke, Hrvatske, Poljske, Rumunjske, Ujedinjene Kraljevine i Turske. U Bacau su bili Ermina Kadijević, Cvijana Cvitanović, Ana Vekić, Lucija Kordić te profesori Ivan Đerek i Petar Nikolić, koordinator Erasmus+ projekata u Srednjoj školi Metković.


Zadatak ovog interdisciplinarnog projektnog susreta bio je predstaviti povijest migracija u svakoj od šest država sudionica. Učenici su uz upoznavanje s rumunjskim tradicionalnim običajima i nacionalnim manjinama, imali priliku sudjelovati u zanimljivim radionicama sadnje stabala, promatranja ptica, te u predstavama rumunjske školi kojima se pobliže pojasnio proces migracija. 

Terenska nastava bila je organizirana i u Transilvaniji gdje su učenici i nastavnici posjetili njemačku školu u Brašovu te dvorac Bran, najpoznatiji po Vladu Tepešu Drakuli.

Stručni Posjet organizirani su u muzeju u gradu Moinesti, Prirodoslovnom muzeju u Bacau.

Učenici su posjetili i sinagogu u Bacau te su imali priliku naučiti više o židovskoj manjini u Rumunjskoj.

Sljedeća projektna aktivnost u sklopu ovog projekta održat će se krajem svibnja u Ustki, malom gradiću na obali Baltičkog mora u Poljskoj.

Projekte financira Europska unija.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Darko Primorac   datum: 24. 3. 2019.

Tražilica

Pratite nas na Facebooku

 


Kalendar
« Srpanj 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


mobilnost.hr


Županijski Info Centar za mlade


Korisni linkovi
Obrazovanje

Agencije

Razno

Dnevni tisak


MZO


e-knjižnica





preskoči na navigaciju